Jak wyróżnić się na tle coraz większej ilości Klinik? Na co, oprócz najwyższej jakości usług zwrócić uwagę? Jak sprawić, żeby Klient czuł się u nas dobrze i komfortowo?
Prowadzenie Kliniki, która wyróżni się na rynku to rzecz niełatwa. Zapewniamy najlepszy personel, który stale szkolimy, inwestujemy w sprzęt najwyższej jakości, dbamy o każdy detal. A w tym zawiera się bardzo istotny element – strój medyczny. Szalenie ważną rzeczą jest odpowiednie zaprojektowanie i uszycie uniformu, by spełniał wszystkie swoje role. Musi być wytrzymały, wygodny, odporny na działanie różnych substancji, z którymi się styka. W branży medycznej od wielu lat trendsetterem w tej dziedzinie jest polski producent – marka MEDORA.
Projekty tej firmy wybrało już wiele klinik, ponieważ MEDORA podchodzi do każdego bardzo indywidualnie. Projektując ubiór dobiera materiały najwyższej jakości, zwraca uwagę na funkcjonalność dodając przy tym niepowtarzalny i piękny wygląd całości. To ten aspekt sprawił, że w medycynie zaczęto stosować kolory inne, niż biały i zielony. Właścicielka marki MEDORA, pani Ewa Wiertelak, wprowadziła cała gamę różnych kolorów do swojej oferty. Dzięki temu właśnie od wielu lat wiedzie prym na polskim rynku, a Jej indywidualne projekty zostały zauważone i docenione.
Na współpracę z MEDORĄ decydują się szpitale, kliniki stomatologiczne czy salony medycyny estetycznej. Każdy potrzebuje indywidualnego podejścia, żeby zaprojektowane stroje były funkcjonalne i oryginalne. Projekty Medory zagościły również w wielu serialach, można je również zobaczyć w reklamach. To najlepszy dowód na to, że warto zdecydować się na zaprojektowanie z MEDORĄ uniformów dla swojej Kliniki.
„Użycie wysokogatunkowych materiałów oraz ich odpowiednie łączenie to w naszej firmie priorytet. W zależności od specyfiki pracy możemy polecić mieszanki różnych włókien, tak aby zakupiony uniform mógł służyć klientowi przez długie lata, przy zachowaniu idealnej kondycji ubrania. W razie wszelkich pytań w kwestii doboru materiałów, nasza infolinia jest do dyspozycji każdego, kto jest zainteresowany naszymi uniformami.” – skomentowała Ewa Wiertelak, właścicielka marki MEDORA.
O marce:
Właścicielem Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. Marka chętnie łamie stereotypy i podejmuje współpracę z projektantami mody, czego owocem jest kolekcja MEDORA by EVA MINGE, wydana w 2018 roku oraz najnowsza kolekcja by Ewa Stepaniuk, która pojawiła się w sklepie internetowym w lipcu tego roku.
Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach: www.facebook.com/medoraofficial/
oraz https://www.instagram.com/medora_official/?hl=pl
Kontakt dla mediów:
Agencja PR – Commfort Public & Trade Relations
Katarzyna Szulim
k.szulim@commfort.pl
+ 48 509 548 666
Artykuł sponsorowany