Bo kiedyś to każdy lekarz wyglądał tak samo… O tym, jak zmieniła się odzież medyczna w ostatnich 15-20 latach.

Spis treści

Zawody związane z branżą medyczną zawsze były postrzegane jako budzące respekt, szacunek i podziw. Zarówno za sprawą pełnionych funkcji jak i wyglądu. A ten przez lata niewiele się zmieniał. Lekarze nosili stonowane kolorystycznie stroje, dominowała biel i zieleń. Również krój był ten sam dla wszystkich. Lekarski fartuch z reguły zakładany był na wierzch, chroniąc znajdującą się pod im odzież.

Bo kiedyś to każdy lekarz wyglądał tak samo... O tym, jak zmieniła się odzież medyczna w ostatnich 15-20 latach.

Z pewnością takie rozwiązanie nie gwarantowało komfortu noszenia. Zbyt duża ilość warstw krępowała ruchy, a to w pracy lekarza utrudnia funkcjonowanie. Obecnie mamy bardzo dużo rozwiązań, które ułatwiają medykom swobodne poruszanie się. Wszystko to za sprawą kreatywnego podejścia do tematu odzieży medycznej, a w tym na polskim rynku prym wiedzie marka MEDORA. MEDORA jest polskim producentem odzieży medycznej, której właścicielka – Ewa Małgorzata Wiertelak – jako pierwsza wprowadziła ciekawe rozwiązania. Przede wszystkim kolor. Kolekcje MEDORY to paleta pięknych, żywych barw, od czerwieni, przez granaty, ale znajdziemy również klasyczną biel. Ubrania medyczne MEDORY cechuje bardzo wysoka jakość materiałów, odporna na działania szkodliwych chemicznych substancji, z którymi codziennie się styka. Kolejnym pomysłem Pani Ewy Małgorzaty Wiertelak było wprowadzenie różnych krojów do oferty. Znajdziemy u niej odzież męską oraz damską, bluzy, spodnie, sukienki oraz obuwie. Wszystkie modele są dopracowane, projektantka współpracuje z Klientami tworząc dla nich spersonalizowane projekty. Dzięki wykorzystaniu najlepszej jakości materiałów uzyskujemy wspaniały efekt wygodnej, przewiewnej odzieży, która spełnia swoją rolę, a przy tym jest efektowna. MEDORA lubi wykorzystywać motywy zdobień w swoich kolekcjach. Wszystko to sprawia, ze na przestrzeni kilkunastu lat działania Firma zyskała miano trendsettera na rynku odzieży medycznej, zupełnie zmieniając jej wizerunek na nowoczesny i elegancki. Wysoka jakość szytych ubrań medycznych została doceniona przez wiele szpitali i klinik, które korzystają z ubrań MEDORY, a grono to stale się powiększa. Na rynku jest duże zapotrzebowanie na nietuzinkowe projekty, a wybór MEDORY to najlepsza decyzja.

„Użycie wysokogatunkowych materiałów oraz ich odpowiednie łączenie to w naszej firmie priorytet. W zależności od specyfiki pracy możemy polecić mieszanki różnych włókien, tak aby zakupiony uniform mógł służyć klientowi przez długie lata, przy zachowaniu idealnej kondycji ubrania. W razie wszelkich pytań w kwestii doboru materiałów, nasza infolinia jest do dyspozycji każdego, kto jest zainteresowany naszymi uniformami.” – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, właścicielka marki MEDORA.

O marce: Właścicielem Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. Marka chętnie łamie stereotypy i podejmuje współpracę z projektantami mody, czego owocem jest kolekcja MEDORA by EVA MINGE, wydana w 2018 roku oraz najnowsza kolekcja by Ewa Stepaniuk, która pojawiła się w sklepie internetowym w lipcu tego roku.

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach: www.facebook.com/medoraofficial/
oraz https://www.instagram.com/medora_official/?hl=pl

Kontakt dla mediów:

Agencja PR – Commfort Public & Trade Relations

Katarzyna Szulim

k.szulim@commfort.pl

+ 48 509 548 666

Artykuł sponsorowany

Kategorie
Centrum Fizjoterapeuty
Sklep Fizjoterapeuty
Oferty pracy

Aktualności

Najpopularniejsze w zdrowie

Zostań z nami

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *