W branży medycznej przez wiele lat niezmiennie królowały dwa kolory: biały oraz zielony. Stroje były bardzo podobne, klasyczne, a odgłos drewniaków niósł się po szpitalnych korytarzach. Takie obrazki to już wspomnienia. Jako pierwsza na pomysł odczarowania takiego wizerunku wpadła założycielka marki MEDORA – Ewa Małgorzata Wiertelak. Pokusiła się o wprowadzenie nuty ekstrawagancji oraz ekskluzywności, co cieszy nie tylko personel noszący ubrania Jej marki, ale też oczy pacjentów.
Marka słynie z zamiłowania do łamania stereotypów dotyczących tego, jak wygląda strój medyczny. MEDORA nie boi się odważnych kolorów i ciekawych krojów, jednocześnie dbając o najwyższy standard wykonania i świetną jakość produktów. To rozwiązanie dla Klinik, które pragną wyróżnić się na rynku. Marka odważnie sięga po nowe rozwiązania i zaprasza do współpracy najlepsze projektantki. Najnowsza kolekcja stworzona została z udziałem Ewy Stepaniuk Couture. Jej styl słynie z bogato zdobionych sukien ślubnych oraz wieczorowych, co w połączeniu z najwyższej jakości materiałem daje zniewalający efekt. Owocem współpracy MEDORY z Ewą Stepaniuk Couture są przepiękne projekty odzieży medycznej, które zachwycają zdobieniami. Wykorzystane zostały srebrne i złote hafty, dzięki którym całość wygląda bardzo ekskluzywnie. MEDORA do każdego Klienta podchodzi bardzo indywidualnie, co daje pewność, że zaprojektowana kolekcja będzie idealnie dopasowana do jego potrzeb. Zadowoleni będą zarówno ci, którzy lubią ekstrawagancję oraz ci, którzy lubią bardziej stonowane rozwiązania.
Premiera kolekcji z Ewą Stepaniuk Couture miała miejsce w lipcu i została bardzo ciepło przyjęta. W kolekcji przeważają czerwienie, granaty, ale znajdziemy również klasyczną biel połączoną z odważnymi haftami.
„Projektując tę kolekcję, zależało nam na uchwyceniu uniwersalnego, bogatego piękna, obecnego W kreacjach Ewy. Nie chcieliśmy aby to były ubrania wtapiające się w tło. Wręcz przeciwnie, naszym celem było pokazanie, że lekarze mogą być widoczni i mogą bawić się modą, nawet w pracy. Liczę na to, że w gronie stomatologów znajdą się tacy, którzy cenią sobie wyrafinowanie i styl, dlatego z chęcią będą nosili ubrania z tej limitowanej linii.” – podsumowała Ewa Małgorzata Wiertelak, właścicielka marki MEDORA. Kolekcja stworzona z Ewą Stepaniuk Couture to kolejny krok w kierunku zrewolucjonizowania rynku strojów medycznych.
O marce:
Właścicielem Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. Marka chętnie łamie stereotypy i podejmuje współpracę z projektantami mody, czego owocem jest kolekcja MEDORA by EVA MINGE, wydana w 2018 roku oraz najnowsza kolekcja by Ewa Stepaniuk, która pojawiła się w sklepie internetowym w lipcu tego roku.
Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach: www.facebook.com/medoraofficial/ oraz https://www.instagram.com/medora_official/?hl=pl
Kontakt dla mediów:
Agencja PR – Commfort Public & Trade Relations
Katarzyna Szulim
k.szulim@commfort.pl
+ 48 509 548 666
Artykuł sponsorowany