Nawiązując do znanego polskiego powiedzenia „nie szata zdobi człowieka” przyjrzymy się wartościom, które jednak dzięki niej można podkreślić.
Większość ludzi jest tak zwanymi wzrokowcami. Szybciej zapamiętuje, jak coś zobaczy. Dotyczy to wielu aspektów i towarzyszy już od najmłodszych lat. Dzieci uczą się naśladując dorosłych, bacznie ich obserwując. W szkole łatwiej jest nauczyć się gdy możemy widzieć materiał. Wzrok jest również jednym z naszych najważniejszych zmysłów, dzięki któremu postrzegamy otaczający nas świat i się go uczymy. Nie inaczej jest z odbieraniem innych osób – pierwsze sekundy kontaktu z drugą osobą mogą zaważyć na naszym nastawieniu do niej. Warto więc to wykorzystać i postarać się wywrzeć dobre pierwsze wrażenie. To również odnosi się do wyglądu lekarza. I do tytułowej szaty. Na przestrzeni lat bardzo dużo się w tej dziedzinie zmieniło – na lepsze. Lekarz budzi podziw i szacunek, co związane jest z jego ogromną wiedzą i z niesieniem pomocy. Jego aparycja jest istotna i trzeba zwrócić na to uwagę. Dobrze dobranym strojem lekarz budzi zaufanie i sprawia, że pacjent czuje się komfortowo. W branży medycznej trzeba zwracać uwagę na poczucie bezpieczeństwa, które chcemy zapewnić podopiecznemu. Wybierając dobrze zaprojektowany strój, dopasowany, uszyty z najwyższej jakości materiałów lekarz czuje się w nim pewnie i swobodnie, a taka postawa podświadomie przechodzi na pacjentów. Ten czuje się spokojniej i wie, że jest otoczony najlepszą opieką. MEDORA Jako pierwsza marka w Polsce zainicjowała projektowanie ubrań medycznych we współpracy z Klientem. Każdy projekt jest szczegółowo omawiany i tworzony tak, by przekazać najważniejsze wartości. Efekt końcowy to wynik indywidualnej pracy właścicielki Firmy – Ewy Małgorzaty Wiertelak oraz placówki medycznej. Od 2006 roku MEDORA utrzymuje na polskim rynku pozycję trendsettera. Otwartość i kreatywność pozwalają na projektowanie strojów medycznych, które w oczach pacjentów są przyjazne, schludne, cieszą oko i świadczą o profesjonalności.
„Użycie wysokogatunkowych materiałów oraz ich odpowiednie łączenie to w naszej firmie priorytet. W zależności od specyfiki pracy możemy polecić mieszanki różnych włókien, tak aby zakupiony uniform mógł służyć klientowi przez długie lata, przy zachowaniu idealnej kondycji ubrania. W razie wszelkich pytań w kwestii doboru materiałów, nasza infolinia jest do dyspozycji każdego, kto jest zainteresowany naszymi uniformami.” – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, właścicielka marki MEDORA.
O marce:
Właścicielem Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. Marka chętnie łamie stereotypy i podejmuje współpracę z projektantami mody, czego owocem jest kolekcja MEDORA by EVA MINGE, wydana w 2018 roku oraz najnowsza kolekcja by Ewa Stepaniuk, która pojawiła się w sklepie internetowym w lipcu tego roku.
Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach: www.facebook.com/medoraofficial/ oraz https://www.instagram.com/medora_official/?hl=pl
Kontakt dla mediów:
Agencja PR – Commfort Public & Trade Relations
Katarzyna Szulim
k.szulim@commfort.pl
+ 48 509 548 666
Artykuł sponsorowany