Czy da się wymyślić fartuch lekarski na nowo? O tym, dlaczego nawet w branży medycznej trzeba iść za trendami.

Spis treści

Wszechobecny postęp dotyczy wszystkich dziedzin. Samochody zamieniamy na elektryczne, smartphony dawno wyparły już zwykłe telefony, a rozwiązania smart w zarządzaniu domem są już dostępne właściwie dla każdego. Jak w tym całym postępie odnajduje się moda dla branży medycznej? Otóż podąża dokładnie tą samą drogą. Drogą postępu.

Czy da się wymyślić fartuch lekarski na nowo? O tym, dlaczego nawet w branży medycznej trzeba iść za trendami.

W branży medycznej przez wiele lat stroje były bardzo podobne: klasyczne, białe albo zielone. Uszyte z dostępnych na rynku materiałów średniej jakości. Na przestrzeni ostatnich lat wiele w tej kwestii na szczęście się zmieniło. Dostępność dobrych jakościowo materiałów jest duża, a i projektów nie brakuje. Jako pierwsza na pomysł odczarowania mody w branży medycznej wpadła założycielka marki MEDORA – Ewa Wiertelak. Pokusiła się o wprowadzenie nuty ekstrawagancji oraz ekskluzywności, co cieszy nie tylko personel noszący ubrania Jej marki, ale też oczy pacjentów.

Schludny ale i ciekawy wygląd personelu medycznego pozytywnie wpływa na samopoczucie pacjenta. Jest to ważne zarówno w przypadku małych pacjentów, pacjentów szpitalnych czy też tych, którzy wizytę u stomatologa zawsze odwlekali w nieskończoność. Branża medyczna podąża za trendami, oprócz nowych rozwiązań dotyczących wyglądu uniformu medycznego coraz częściej zwraca się uwagę na jakość wykorzystywanych materiałów. Marka MEDORA od wielu lat z powodzeniem łączy te dwa ważne aspekty. Ubrania zaprojektowane przez MEDORĘ zawsze bardzo dokładnie omawia się z Klientem. Dobierane są najlepsze jakościowo materiały – trwałe, odporne za działania czynników chemicznych, przewiewne i zapewniające komfort pracy. MEDORA wykorzystuje najlepsze i najnowsze rozwiązania w doborze tekstyliów. Na rynku dostępnych jest coraz więcej ciekawych materiałów, które idealnie sprawdzą się w pracy medyka. Pani Ewa Wiertelak dużą wagę przywiązuje do każdego projektu, zwraca uwagę na detale i dopracowuje pomysł w najdrobniejszym szczególe. Idąc za trendami tworzy wspaniałe kolekcje z najlepszymi projektantkami, nie boi się ekstrawagancji i kolorów, za co jest doceniana i niezmiennie jest trendsetterką w tej dziedzinie. Jej kolekcje są nowoczesne, kroje niestandardowe – w ofercie MEDORY znajdziemy sukienki medyczne, fartuchy, marynarki, bluzy oraz obuwie. Wszystkie uszyte z najlepszych dostępnych materiałów.

„Użycie wysokogatunkowych materiałów oraz ich odpowiednie łączenie to w naszej firmie priorytet. W zależności od specyfiki pracy możemy polecić mieszanki różnych włókien, tak aby zakupiony uniform mógł służyć klientowi przez długie lata, przy zachowaniu idealnej kondycji ubrania. W razie wszelkich pytań w kwestii doboru materiałów, nasza infolinia jest do dyspozycji każdego, kto jest zainteresowany naszymi uniformami.” – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, właścicielka marki MEDORA.

O marce:

Właścicielem Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. Marka chętnie łamie stereotypy i podejmuje współpracę z projektantami mody, czego owocem jest kolekcja MEDORA by EVA MINGE, wydana w 2018 roku oraz najnowsza kolekcja by Ewa Stepaniuk, która pojawiła się w sklepie internetowym w lipcu tego roku.

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach: www.facebook.com/medoraofficial/ oraz https://www.instagram.com/medora_official/?hl=pl

Kontakt dla mediów:

Agencja PR – Commfort Public & Trade Relations

Katarzyna Szulim

k.szulim@commfort.pl

+ 48 509 548 666

Artykuł sponsorowany

Kategorie
Centrum Fizjoterapeuty
Sklep Fizjoterapeuty
Oferty pracy

Aktualności

Najpopularniejsze w zdrowie

Zostań z nami

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *