Uniform, w którym na co dzień pracuje stomatolog, musi spełniać wiele oczekiwań. Pozornie mogą być trudne do pogodzenia. W codziennej pracy najlepiej sprawdza się strój komfortowy oraz przewiewny. Musi być jednak bezpieczny w użytkowaniu, a także wytrzymały. Łatwość utrzymania go w czystości jest dodatkowym atutem, tak samo jak zapewnienie schludnego, eleganckiego wyglądu dentysty. We współpracy z ekspertami marki MEDORA, polskiego producenta specjalistycznej odzieży medycznej, spróbujemy określić, na co zwrócić uwagę przy wyborze stroju dla dentysty.
Najlepsze właściwości posiadają fartuchy i stroje uszyte z wykorzystaniem mieszanki naturalnego materiału i dodatków syntetycznych. Bawełna jest jednym z najchętniej wybieranych przez producentów materiałów. Jest przewiewna i dość wytrzymała, do tego całkiem miła w dotyku. Jest więc świetną podstawą do uszycia ubioru medycznego. W celu poprawienia właściwości warto zastosować syntetyczną domieszkę.
Jeszcze większą trwałość i odporność na plamy gwarantuje zastosowanie dodatków syntetycznych – poliestrów, elastanu lub strechu. Zastosowanie odpowiedniej mieszanki tych materiałów sprawi także, że materiał stanie się bardziej elastyczny – wygodny w codziennym noszeniu.
Jednym z najnowocześniejszych materiałów stosowanych dziś przy produkcji odzieży medycznej jest Lyocell. Zapewnia podobne właściwości do bawełny połączonej z materiałami syntetycznymi. Jest przy tym w pełni bezpieczny dla użytkownika i środowiska. Eksperci i inżynierowie związani z posiadającą 20-letnie doświadczenie w projektowaniu odzieży medycznej firmą MEDORA twierdzą, że kluczem jest dobre poznanie potrzeb Klienta oraz zastosowanie nowych technologii. Dobierając właściwy skład materiałów można zapewnić wieloletnią, komfortową eksploatację.
O marce:
Właścicielem Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. Marka chętnie łamie stereotypy i podejmuje współpracę z projektantami mody, czego owocem jest kolekcja MEDORA by EVA MINGE, wydana w 2018 roku oraz najnowsza kolekcja by Ewa Stepaniuk, która pojawiła się w sklepie internetowym w lipcu tego roku.
Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach:
www.facebook.com/medoraofficial/ oraz https://www.instagram.com/medora_official/
Kontakt dla mediów: Agencja PR – Commfort Public & Trade Relations
Katarzyna Szulim
k.szulim@commfort.pl
+ 48 509 548 666
Artykuł sponsorowany